NL
Kies voertuig
+31612728608
Voertuig kiezen

Veelgestelde vragen

  • Hoe gebruik je de zoekfunctie?

    Je kan zoeken naar de onderdelen die je nodig hebt door:

    1. Automodel. Het is overbodig om alle drie de elementen - merk, model en bouwjaar van de auto - in de zoekfunctie in te voeren. Om snel een specifiek model te vinden volstaat het om een paar tekens van de naam in te voeren.

    2. Artikelcode. Je kan in het zoekveld zowel de code van de artikelcatalogus of van het originele onderdeel invoeren, als de codes van diverse andere leveranciers. Je kan ook de onvolledige artikelcode invoeren. Het belangrijkste is dat je de posities van de zoekvelden niet door elkaar haalt.

    3. Artikelnaam. Hoe vind je sneller een specifiek artikel op naam? Voer ten minste de eerste vier tekens van de artikelnaam in het veld naamfilter in.

  • Wat betekenen de letters L en R in de artikelcode?

    De laatste letter van elke artikelcode geeft aan voor welke kant van de auto dit onderdeel bedoeld is. De letter L staat voor links - de linkerkant van de auto, die ook de bestuurderskant is. De letter R staat voor rechts - de rechterkant van de auto, die ook de passagierskant is. Bijvoorbeeld, de laatste letter L van de artikelcode PCR10056BL betekent dat het onderdeel voor de bestuurderskant is.

  • Wat betekenen de kwaliteitsaanduidingen O, Q, PC, PT, PQ, PJ, P?

    O – (5 ★) originele onderdelen die in de fabriek gebruikt werden om de auto in elkaar te zetten;

    Q – (5 ★) analoog aan het originele onderdeel;

    PC – (4 ★) equivalent van het originele onderdeel, dat is gecertificeerd voor kwaliteit door Centro Zaragoza;

    PT – (4 ★) onderdelen gecertificeerd voor kwaliteit door Thatcham of TÜV.

    PQ – (4 ★) onderdelen gecertificeerd voor kwaliteit door de fabrikant/leverancier - de kwaliteit komt overeen met de kwaliteit van de oorspronkelijke montage;

    PJ – (3.5 ★) niet originele onderdelen van degelijke kwaliteit;

    P – (2 ★) niet originele onderdelen;

  • Kunnen de artikelen worden opgehaald in de winkel zelf?

    Ja. De artikelen kunnen worden opgehaald in de winkel van Signeda, die zich bevindt in Palenrij 2B, 5411LX Zeeland.

  • Wat kost levering in Nederland en naar het buitenland?

    De uiteindelijke prijs van de bestelling wordt berekend door de manager.

  • Verzend je de artikelen naar het buitenland?

    Ja, we verzenden de artikelen naar alle Europese landen en de meeste GOS-landen. Bespreek met de manager de levering van de artikelen in het buitenland.

  • Hoe lang duurt het om de artikelen in het buitenland te leveren?

    Afhankelijk van de buitenlandse bestemming worden zendingen naar het buitenland binnen 3 tot 7 dagen rechtstreeks bij de geadresseerde bezorgd. In uitzonderlijke gevallen moeten de zendingen worden opgehaald bij het postkantoor of een andere dichtstbijzijnde plaats van de terminal.

  • Hoe weet je dat de artikelen zijn verzonden of klaar zijn om te worden opgehaald?

    Klanten worden per telefoon en/of e-mail geïnformeerd dat de artikelen zijn verzonden / klaar staan om te worden opgehaald.

  • Wat is de uiterste termijn voor de retourzending?

    Natuurlijke personen kunnen de artikelen binnen 14 kalenderdagen retourneren, groothandelaren - binnen 21 kalenderdagen.

  • Welke artikelen kunnen niet worden geretourneerd

    Alle artikelen kunnen geretourneerd worden, behalve originele en hoogwaardige elektronische artikelen.

  • Kan een artikel, dat uit de verpakking is gehaald, worden geretourneerd?

    Ja, een artikel dat uit de verpakking is gehaald, kan worden geretourneerd. De verpakking moet zijn verkoopbaarheid hebben behouden. Wij beschouwen de minimale veranderingen van de verpakking niet als essentieel.

    Het belangrijkste is dat het artikel in de originele verpakking zit. Ook moeten de stickers/codes van de verkoper/leverancier worden vermeld.

  • Kan een beschadigd artikel worden geretourneerd?

    Ja, een beschadigd artikel kan worden geretourneerd. Informeer over het gekochte/geleverde defecte artikel binnen 1 werkdag vanaf de dag van levering van het artikel. Als het mankement van het artikel is geconstateerd tijdens of al na de installatie, geef dat dan zo snel mogelijk door.

  • Hoe stuur je een beschadigd artikel terug?

    1. Geef informatie over het beschadigde artikel dat is gekocht/geleverd binnen 1 werkdag vanaf de dag van levering van het artikel.

    2. Vul voordat je een beschadigd artikel verzendt het retourformulier in en stuur het per e-mail naar [email protected]. Klik hier om het retourformulier te downloaden.

    3. Vermeld op het formulier de cataloguscode van Signeda van het geretourneerde artikel en voeg de foto van het artikel met de zichtbare gebreken toe.

  • Is het verplicht het retourformulier in te vullen om een beschadigd artikel te retourneren?

    Ja. Stuur het ingevulde formulier per e-mail naar de beheerder gericht aan [email protected].