NL
Kies voertuig
+31612728608
Voertuig kiezen

RETOURNEREN

Wat is de uiterste termijn voor de retourzending?

Natuurlijke personen kunnen de artikelen binnen 14 kalenderdagen retourneren, groothandelaren - binnen 21 kalenderdagen.

 

Welke artikelen kunnen niet worden geretourneerd?

Alle artikelen kunnen geretourneerd worden, behalve originele en hoogwaardige elektronische artikelen.

 

Kan een artikel, dat uit de verpakking is gehaald, worden geretourneerd?

Ja, een artikel dat uit de verpakking is gehaald, kan worden geretourneerd. De verpakking moet zijn verkoopbaarheid hebben behouden. Wij beschouwen de minimale veranderingen van de verpakking niet als essentieel.

Het belangrijkste is dat het artikel in de originele verpakking zit. Ook moeten de stickers/codes van de verkoper/leverancier worden vermeld.

 

Kan een beschadigd artikel worden geretourneerd?

Ja, een beschadigd artikel kan worden geretourneerd. Informeer over het gekochte/geleverde defecte artikel binnen 1 werkdag vanaf de dag van levering van het artikel. Als het mankement van het artikel is geconstateerd tijdens of al na de installatie, geef dat dan zo snel mogelijk door.

 

Hoe stuur je een beschadigd artikel terug?

  1. Geef informatie over het beschadigde artikel dat is gekocht/geleverd binnen 1 werkdag vanaf de dag van levering van het artikel.

  2. Vul voordat je een beschadigd artikel verzendt het retourformulier in en stuur het per e-mail naar [email protected]. Klik hier om het retourformulier te downloaden.

  3. Vermeld op het formulier de cataloguscode van Signeda van het geretourneerde artikel en voeg de foto van het artikel met de zichtbare gebreken toe.
     

Is het verplicht het retourformulier in te vullen om een beschadigd artikel te retourneren?

Ja. Stuur het ingevulde formulier per e-mail naar de beheerder gericht aan [email protected].